Första steget mot ettan avklarat

Det finns inga uttalade mål men vi 89:or har satt upp ett eget den här säsongen. image473
Att dra upp Hk Aranäs damlag i ettan igen :P Tänk vad fräckt om vi 89:or skulle fixa det :D Igår tog vi alla fall första steget! Seger mot Kärra i seriepremiären på bortaplan! Jag spelade kasst, var inte alls i form men som tur var hade jag ett lag framför mig som gjorde vad de skulle :D Speciellt tre tjejer måste jag nämna och det är "Pillan", Emilia och sist men inte minst, Camilla med 11 mål framåt! Hon gjorde 11 av våra 30 mål och blev helt rättvist Matchens lirare!

Mina fötter håller jag på att bli galen på! Stukar och vrickar båda två om vartannat nu. Så just nu har jag min dator på en bänk i mitt rum och så står jag upp och skriver på ett ben (ett tips från Emma). Här ska jag stå hela dagen och träna mina fötter när jag gör skolarbeten.

image475

Idag spelar tre kompisar seriepremiär i Elitserien med Önnered. De möter Västerås. Jag önskar er lycka till om jag nu inte hinner in och se matchen.

Nu ska jag plugga (stående på ett ben)!
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback