God morgon!

Ja, den är ganska god. Efter att ha varit lite smått deppig igårkväll så vaknade jag med ett leende på läpparna :D Har gjort ett experiment inatt :P Jag sov med pulsklocka för att få reda på min vilopuls. Självklart knappade jag fel på klockan imorse när jag vaknade och allting fösvann. Fick ställa in från noll igen och jag tror att min vilopuls ligger på ungefär 57slag/min, men jag fick ju inte hela nattens avg, så jag vet inte riktigt.

image471
Idag är det seriepremiär för oss. Första matchen är mot Kärra! Å, vad jag vill vinna den machen, vill vinna ALLA!
Vill att vi drar upp det här laget i div 1 igen.

Just nu har jag två småkatter som går runt på min rygg och spinner, haha!
Älskar Saga och Klara så mycket.
Mina ögonstenar!

Igår var jag ute och sprang. Det gick sådär. Tiden var väl inte den bästa men konstigt när allt är emot mig. Precis när jag gick ut så började det regna. Jag hade motvind de första fyra kilometerna. Jag fick håll och uppförsbackarna var extremt tunga! Ojojoj, jag kommer aldrig bli en löpare, det är inte riktigt min grej. Men jag älskar det! Tycker om att springa för min egen skull. Jag slappnar av, jag pressar mig själv och märker hur jag utvecklas. Sedan är det ju ett plus att man får en fin kropp av löpning också :D

Signing out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback