Han motiverar mig!

Det finns personer som motiverar mig sjuukt mycket, och nästan alltid är det killar. Det kan vara någon kille som jag knappt känner på skolan. Nån som bara gett ett extremt bra intryck. Någon som utstrålar självförtroende och lugn men som också har något jag inte kan sätta fingret på vad det är. Dom har DET! Tror att det är vinnarinstinkterna eller något som lyser igenom. De vill! Zlatan är en sådan person. Även Andreas Palicka är det. Var på en föreläsning med honom idag, och jag beundrar honom. Han är elitseriens bästa målvakt och han har det. Vinnarinstinkerna! Att vilja lyckas och att behålla motivationen. Han är bra den killen! Blev riktigt motiverad till min handboll igen efter att ha lyssnat på honom. Tack!

Kommentarer
Postat av: Sara

nej fan inte zlatan, han är ju efterbliven :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback