Har inga rubriker på lager just nu :/

Borde inte skriva ett inlägg just nu så arg som jag är. Skulle behöva slåss eller något i stil med det. image476
Vigge, säker på att du ställer upp? :P

Vi förlorade mot Mölndal ikväll. Eller oj, vi förlorade inte, det blev lika men det kändes som en stor JÄVLA förlust.
Tjejer, nästa match och säsongen ut vill jag se lite KILLERINSTINKTER! Citat Alice: "Jag vill se blod"
Tjejer, blod, svett och tårar behövs för att vi ska ta oss upp igen! Jag hoppas alla är beredda att offra sig för laget. Vi SKA upp, mot alla förväntningar! Det har jag bestämt och ni har ingenting att säga till om i frågan!

"Hammarby är dom bästa
Hejja, hejja, hejja bajen!
Hammarby är dom bästa
Hejja, hejja, hejja bajen!

Åååå Saaabek!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback