Hej allihopa!

Nu var det ett tag sedan sist igen. Jag måste ta tag i bloggandet ordentligt.
Sitter i skolan, vi har lunch men jag har redan ätit. Den egentliga anledningen till att jag sitter här är för att jag borde göra min religionsuppgift men gör jag det? Nej, såklart inte! Skrev ut några texter om "Eviga frågor" från NE, det får räcka. Gör den uppgiften i kväll eller nått.

Jag är tröööött! Sov bara sex och en halv timma inatt. Satt uppe med läxor till tolv. I helgen har jag varit grymt effektiv men ändå fick jag inte gjort allt som jag hade tänkt hinna med. I fredags när jag kom hem från skolan gick jag ut och sprang 8km och efter det kom Camilla och Sandra hem till mig för att käka gott och titta på film. På lördag förmiddag slöade vi bara och på kvällen jobbade jag fem timmar. Efter jobbet skrev jag rent en geografiuppgift och somnade sedan gott för att på söndag morgon städa mitt rum grundligt. Det putsades, dammades, tvättades osv. Efter mitt lilla "städryck" gick jag ut och sprang 11km och slog nytt pers på sträckan :D Efter en dusch var det dags för jobb fem timmar och när jag kom hem två läxor.

Efter den helgen så är det förståeligt att jag sitter här i skolan halvt död.
Helger är ju till för att man ska vila upp sig! Eller?

Anledningen till att jag sprang nästan två mil i helgen är enkel. image465
I fredags kom jag inte i mina jeans som jag köpte för typ två månader sedan. JAG BRÖT TVÅ NAGLAR NÄR JAG SKULLE DRA PÅ MIG DEM :O! Illa, illa... Bestämde mig där och då att nu får det bli ändring! Haha...Trodde inte att jag hade någon kondition kvar men så sprang jag ju fortare än aldrig förr på 11kilometarn. YES! Kondisen fanns tydligen kvar :p eller så var det bara ren vilja. Tävlingsinstinkten kom fram lite grann när jag insåg att jag kunde slå min bror med över tio minuter på samma sträcka! Mohahaha!!!

I helgen är det utgång som gäller eftersom Eve fyller 18 år på onsdag.
Shiet Eve, du skulle bara veta vilka planer som smids för dig.

Oj nu var rasten slut. Vad synd att jag inte hann med religionsuppgiften. Ajdå... Det var ju tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback