Idol

Shiet vad slapp man blir utav en dag hemma. Idag har jag gjort en skoluppgift (jag hade planerat att hinna med typ tre stycken). sedan har jag plockat undan i mitt rum som redan börjat se förjävligt ut trots att jag städade grundligt i söndags. Resten av dagen har jag kollat på fotboll, halvslumrat i sängen, pratat i telefon och tjötat¨på msn. Soft liv ändå! Men det räcker i en dag. Imorgon ska jag till skolan igen :D Kära skola! Vad skulle jag gjort utan den?

image467

Alltså, Idol är ett för skönt program ändå! Hur kan vissa med? Asså jag fattar inte hur dålig man kan vara! Visst jag själv är ingen stjärna, låååååångt ifrån, men vafan jag ställer ju inte upp heller! Om jag skulle visa mig där överhuvudtaget så skulle dom få släpa mig dit men inte att ett ljud hade kommit över mina läppar! Och hur ser vissa människor ut egentligen??? Och hur beter dom sig??? Jag slutar aldrig att förundras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback