Jag är en förvirrad människa med massor utav konstiga tankar och funderingar, men jag klarar mig!

Jag är förvirrad men glad för det :D Eller jag tror det i alla fall. Förra hösten var ett helvete och visst finns det tendenser i år också. Det kan jag inte sticka under stol med, MEN på något sätt är jag inte orolig. Jag vet att jag kommer att klara det. Varför skulle jag inte göra det! Det är mitt sista år på gymnasiet. Fattar ni! I maj tar jag studenten. Shiet, galet alltså! Egentligen är jag inte skoltrött, jag har bara jävligt svårt att komma igång. Vet inte varför. Tror i och för sig det kan ha att göra med att jag tänker på så mycket runt omkring. Alltså detta kan inte vara intressant att läsa men det är ganska gött att bara svamla lite på bloggen här ibland. Efter studenten ska vi åka på en resa ihop i klassen. Som en sista grej tillsammans liksom. Sedan ska jag chilla på sommaren (har visserligen redan bestämt mig för att jag ska löpträna massor och lära mig spela gitarr :P). Har en väldans lust att åka runt i Sverige och eventuellt Danmark. Bara sola, bada och festa (för sommaren lär ju bli toppen nästa år, med tanke på hur årets var). Efter sommaren vet jag inte vad jag ska göra. Allting handlar egentligen om hur det blir med handbollen. Blir det inte så mycket handboll (vilket jag i och för sig vill) så ska jag nog jobba sjuukt mycket under hösten för att kunna dra efter jul. Då vill jag resa runt på jorden och bara leva livet :P Fatta vad underbart. Backpacking, kanske tågluffning! Tänk vad roligt! Jag ska leva livet i några år efter studenten. Jag ska jobba, resa, SPELA HANDBOLL, plugga och göra allt det där som man inte kan sedan när man har fast jobb, familj och så vidare. Om jag nu någonsin kommer hamna där. Känns inte som att det finns någon för mig. Jag är kräsen och undrar hur jag ska klara av att leva mitt liv tillsammans med någon. Fast kanske funderar man inte över sådant om man blir kär. Vad vet jag?:S Frågan är om jag någonsin kommer att bli kär. Känns inte som att jag är den typen direkt ;) haha!

Nä, nu har jag nog flummat tillräckligt här :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha,du är söt du!
Ja du Sara, det är nog så man säger. "När den rätte dyker upp säger hjärtat till, och då får huvudet säga vad de vill " :P
Älskar dig tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback