Jag ligger vaken på nätterna för att titta på dom vackra stjärnorna

image479
Antingen så tänker jag för mycket eller så stressar jag.
. Någonting är det i alla fall för jag har börjat att sova så dåligt det senaste. Jag sover lätt och vaknar av minsta lilla. Dessutom ligger jag inte bekvämt fasten jag har världens godaste säng :)

Idag har jag psykologiprov. Pluggade ingenting igår. Tror att jag kan det ändå. Man kan ju aldrig vara säker men det känns som att jag har koll på det.

Efter skolan blir det Gbg en sväng. image480
Vet inte om jag vågar ta bilen in dit eller om jag ska ställa den i Kba och ta tåget. Tönt jag är som är lite skrajj för att köra i stan då. I alla fall så ska jag försöka hitta en Manhattan
Portage
väska, en Adidas eller Hummel jacka/tröja, en mössa och eventuellt ett par Converse. Det är ju synd att allting kostar pengar :/ haha

Ha en underbar fredag allihopa!
Helg snart, trots allt :D och imorgon åker jag till Åhus och JSM-steg 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback