Kul dag!

Idag har det varit en bra torsdag (ni som följt min blogg vet förmodligen att torsdagar är min hat-dag). Den började med en oliiiiidligt tråkig morgonträning, där jag och Evelina trotsade tränarna som små barnungar då vi gick 15 minuter tidigare för att hinna duscha innan frukost (det har varit struligt med frukosten och i tisdags fick vi ingen alls för att vi kom försent pga ändrade tider)

image478Skolan gick ganska segt fram som vanligt men slutade på ett lite annorlunda sätt, visserligen är jag inte fövånad men ändå. Det började med att Degen tacklade in mitt huvud och överkropp in i mitt skåp då jag skulle lägga in lite böcker. Självklart fick han och Joseph då också för sig att de skulle kolla om hela jag gick in i skåpet, vilket naturligtvis är en omöjlighet. Det kom även dessa två fram till efter en stunds försök att lirka in en sprattland Sara i hennes skåp. "Hon har för stor rumpa!"  :O

Sedan hade jag, Evelina och Sandra lite dötid (3timmar) att slå ihjäl innan träningen. Dötiden spenderades i Aranäshallen där jag tog av mig mina jeans som jag inte orkade ha på mig mer. Under hade jag svarta leggings, och mina vita trosor lös självklart igenom. Spela roll när det bara var Sandra och Evelina som skulle se mig. MEN självklart kommer Bengan, min idrottslärare in i hallen. Går fram till mig och retas. Han sa i alla fall att han tyckte att jag hade en enormt snygg outfit. Sedan trackade han ner lite mer på mig. Men han sa ju faktiskt också att det är tur att jag är så gó och att jag var en fröjd för ögat! HAHA... Det är inte alla som fått höra av Bengt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback