Lurade

image477På onsdagar ska vi springa ute innan hallträningen. Det regnade OCH blåste. Alla tjejer hade klätt sig väl för regn och rusk och tränarna verkade inte vara det minsta barmhärtiga. Med Ipoden i öronen väntade vi in de som kom i sista minuten till träningen och vi kunde samlas.
"Idag är det löpning...........INNE"
Ha :O??? Vi fattade ingenting...:S
Men inne fick vi springa och det gick bra :D (fasten jag och fler med mig faktiskt var lite småsugna på att ge oss ut i regnet)

Jag behöver plugga. Men jag har ingen tid att plugga på. Så då var det problemet löst. Jag får helt enkelt strunta i mina studier...eller inte...

Mamma är jättesjuk. Jag är LIVRÄDD för att hon ska smitta mig. Vi ska ju spela SM i helgen. Det får inte hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback