Övertala mig

Ska nu ut på en joggingtur. BLÄ! Det är ju fredag. Hur tänker jag egentligen:S

Idag tog vi klassfoto. Hoppas att det blev bra. Fyra killar satt i kalsonger och sus samt hockeyutrustning. Det stank inne i rummet där vi tog bilderna. USCH! Sedan fick vi handbollstjejer ta ett enskilt foto också :P Kul!

Känner på mig att detta kommer bli en grymt tråkig kväll... Typ-ensam-hemma-fredagskväll. Sånt är inte kul! Fast jag hade nog inte velat gå ut heller. Ska satsa på att mysa framför tv:n i soffan :D Imorgon blir det utgång förståss! Men inget drickande för mig inte. Orkar inte med det imorgon... Folk tycker att jag är tråkig men jag har anledningar till det. De anledningarna kan tyckas töntiga och klena men inte för mig. Jag har i och för sig inte bestämt mig till 100 % ännu men tror inte att det blir nått direkt hålligång för min del.

Imorgon är det första seriematchen för oss. Det ska bli grymt roligt!
SPÖA KÄRRA!!!

Nä, nu väntar löpskorna på att bli använda...

Såhär känns det lite just nu...
image470
Bild av Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback