Utmaning

Gaaadh. Detta är tredje datorn på skolan som jag testar. image469
Alla bara krånglar hela tiden :/
Men denna fungerar nog.
Återigen är anledningen till att jag sitter här, religionsuppgiften som jag tjatat om i en vecka nu men som jag inte får gjort. Den är svår! Och jag är svår! Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Jag fattar inte hur jag tänker. Här har jag haft flera lediga kvällar som jag kunnat ägna åt skolarbete men har jag gjort det? JA, självklart! Eller inte... Suck! Jag tänker att jag ska göra så mycket men får aldrig gjort hälften. Men men, jag klarar mig ganska bra ändå :D

Det börjar bli höst på allvar ute nu. Löven börjar bli gula och snart trillar de av. BLÄ BLÄ BLÄ! Det är till och med kallt ute. Dags för höstkläder. Jag är sugen på att ta en sväng till Lager 157 på söndag. Någon som vill med? Har i och för sig lovat min bror att vi ska ta det senare eftersom han inte har några pengar :/
Men orka vänta!

Usch idag är det segt... Lång dag! Och ikväll ska jag på målvakts-teori i Mölndal. Det ska i och för sig bli intressant. Andreas Palicka, Redbergslid IK är det som ska hålla i det. Han är ju grym! Elitseriens bästa målvakt (fast personligen tycker jag Johan Sjöstrand, Skövde HF är bäst)!!!
Man kanske kan lära sig något, förhoppningsvis :D

Den stora frågan är hur jag ska hitta till Aktiviteten i Mölndal. Det löser sig säkert.

Nu MÅSTE jag börja med min religionsuppgift! Åååååååååååååå usch!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag är precis likadan. Man tänker att man har all tid i världen men sen så sitter man där dagen innan endå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback