Varför har jag alltid en sådan sjuhelvetes tajming med allting?

Jag är sjuk.image500
 Började med rethosta igår natt. Jag undrade varför det inte kändes som vanligt på plan under helgen men nu fattar jag ju att det var för att jag höll på att bli sjuk. Stod i valet och kvalet imorse om jag skulle gå till skolan eller inte. Jag gjorde inte det och det är jag glad för nu. Har försökt plugga i en timma nu men huvudet gör ont, jag fryser, hostar och har ont i halsen. Tror att jag börjar få feber. Som tur är har vi ingen träning ikväll och ingen imorgon heller (har visserligen morgonträningen men det är ju skitsamma) pga SM i helgen som var. Mamma är fortfarande dålig, förmodligen är det ju samma sjuka som hon har som jag fått, och hon har varit sjuk i typ 9 dagar nu. Det hinner INTE jag med att vara. Jag har redan varit borta för mycket från skolan och på lördag har vi en jätteviktig seriematch! FAN, jag SKA bli frisk!

Jag hatar att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback