50 DAGAR TILL STUDENTEN!

Annars, vad ska jag säga? Dagen har varit, ja omtumlande. Kul att saker vinklas, NOT! Innebörden av sagda ord har ju visats sig uppfattats olika av olika personer samt vinklats REJÄLT men äh, ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte särskilt mycket. Tro vad ni vill! Det är ju trots allt typ ett halvår sedan, vilket är lika med typ en livstid, vilket egentligen är lika med att det suddats ut för alltid...

Jag och Emma har från idag ingått ett vad. image938
Inget godis fram till studenten! Den som tabbar sig måste straffas. Straffet är hämtat från, allas vår Björn Gustavsson och går ut på att borsta tändern och dricka apelsinjuice. Det är så fruktansvärt äckligt så det lockar inte ens att tabba sig.

Se klippet där Björn straffar sig själv här.

Annars var jag på möte idag. Vill tro och hoppas att det gick bra!
Vill så gärna detta, så ni fattar inte...
Så sjukt mycket SKA jag göra detta :D


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Lycka till säger jag bara... jag vet hur mycket du vill detta.... du kommer att lyckas... du är en stark person som kommer att bli bäst på det du gör.... Att gå med i AA är inte lätt! Lycka till!!!!

2008-04-16 @ 06:43:46
Postat av: Emma

Jag kommer vinna! Du kommer äta godis innan jag lovar. Jag har satt upp kameror överallt i erat hus, plus en inne i din kropp! Hahahahahahahahahahahaha

2008-04-17 @ 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback