Bilder från Tyskland... :D Minnen!

image966
Hela tjejgänget!

image971
Halva killgänget!

image967
Pillan och Evelina är goa.

image968
Mäktigt!

image979
Hejja Nordhorn!



image969
Jag med min nyinhandlade vinöppnare :P Köpte vinflaskor för 2 Euro i Tyskland medans vinöppnaren kostade 6. Haha! Vilken affär!

image970
Posa Pillan! Posa!

image972
Aranäs, Aranäs, Aranäs!!!

image973
Eh, snygg bild. NOT! Jag och Tony i alla fall (tror jag, haha)

image975
Söta vi är, jag och Hake (men hyffsat trött jag ser ut ändå).

image974
Gentzel framför sin inte allt för fula Audi. Mäktig kille måste jag säga :D

image976
Jag lite omotiverad till att vara med på bild efter X antal timmar i buss.

image977
Fina människor. Pillan och Sandra.

image978
Pillan och Gustav är trötta och såååå gulliga.









Kommentarer
Postat av: Pillan

Haha. va fan sara! Nu du! haha. :) din lille jäkel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback