Det är Lördag idag :D Hoppa upp och ner!

Det är lördag idag. Det är tyvärr ingen sol ute. Tror att det kommer handboll på tv idag. RIK åkte ur sm-slutspelet igår, suck. Sävehof är kvar i alla fall. Idag ska jag plugga. Jag har varit 19 år i ungefär tre dygn nu. Ska städa mitt rum idag också. Ska försöka hinna ut på en liten springrunda också. Fick igår höra att jag blivit så smal, konstigt :S. Klockan är just nu 11.11, någon tänker på mig. På fredag ska mitt projektarbete in, PANIK! Historiaböckerna ligger jämter mig i sängen och skriker att jag ska öppna dom. Bengan berättade för mig och Sandra igår hur otroligt viktigt det är med utbildning. Trots att det johanna skrev i sin blogg kanske inte är så konstruktivt så blev jag ändå glad av att läsa det, tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback