Födelsedag 2008

Summering av dagen får bli bra. Väcktes av min familj. De sjöng dock inte, för det kan dom inte. Fick en ny Ipod (min fjärde i ordningen) och ett Ipodarmband så att jag kan ha den när jag springer. Den första personen jag träffade i skolan var Friis och båda grattade varandra i princip i munnen på varandra.

Var och fikade med Emilia, Camilla och Sandra efter gymmet. MYSIGT :D Fick jättefina presenter. Ett sött linne av Sandra. Kommer bli välanvänt i sommar. Av Camilla och Emila fick jag ett ursött fat med stenar och ett ljus på. Stenarna va coola. Dom betyder... Fick också ett armband som föll mig helt i smaken. Snacka om att ni känner mig tjejer.

image884 image885
image886 image887
På stenarna står det "Lugn och ro" samt "Kärlek".

Hade möte med tränarna ikväll också. Det var jobbigt, riktigt jobbigt...

När jag kom hem halvtittade jag Arsenal-Liverpool samtidigt som jag städade min garderob. Matchen slutade 1-1 och min match mot den stökiga garderoben slutade bra. Fick bort två hela kassar med gammalt som jag aldrig använder :D Istället fick jag in det nya jag köpte idag. Två klänningar, en tunika, ett linne och en jeansjacka. Några bilder på sakerna kommer dock inte då jag totalvägrar allt som ens skulle kunna likna en töntig modeblogg men bilder på min välstädade garderob ska ni få :D

image888

image889

Tack till er alla som hört av sig idag :-)

Kommentarer
Postat av: johanna

ohh visst inte inte att du fyllde år :/
men grattis i efterskott gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback