Freaky

image919
Freaky

Nu ska jag skriva projektarbete tills jag somnar typ. Eller nja, ett uppehåll för handbollen och fotbollen. Så det blir la plugg till sju kanske :P

Idag när vi skrev idrottsprovet gjorde vi det i idrottshallen tillsammans med skolans alla andra treor också. Man inser då att man inte ens känner igen alla ansikten. Det är många man aldrig ens lagt märke till. Men hur har jag kunnat missat honom i tre år? En blond kille helt i min smak, haha... Lite sjukt faktiskt. Han måste ha skolkat mycket, eller nått. Nä, till projektet. Ska göra Bengan nöjd och lämna in på fredag :D

Kommentarer
Postat av: johanna

haha , ohh en snygging :p
vet du vad han heter lr ? ;)
lägg in en stöt sara : O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback