Jag blir galen på tandvården

Precis hemkommen därifrån. Detta är fan inte klokt! Först erbjuder de mig tandreglering när jag var yngre. Tackade då nej på grund av rädsla, då jag hade mycket allergier och astma. För några månader sedan frågade jag om jag inte kunde få tandställning ändå eftersom både allergier och astma är bättre nu samt att min bror haft tandställning i snart ett år och det fungerar jättebra. Nu säger de däremot att det är för sent och att mina fel inte är så stora att de vill bekosta reglering på mig. MEN, de har ju trots allt erbjudit mig det tidigare! Gaaadh! Jag blir så himla irriterad! 30 000 kommer det kosta privat om jag vill "fixa" tänderna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Slitjobbigt att få ett sånt besked. Du får ta en ny omgång med tandläkaren.

2008-04-22 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback