Måndag, tisdag, onsdag- torsdag och fredag går jag mest och väntar...

Fast inte denna veckan som ligger framför. Blir ett eldprov :D Haha, nä så farligt blir det nog inte. Typ bara isolering från omvärlden och sjunka in i massa olika skolvärldar. Dags att plocka fram burkarna med tankar som jag tidigare skrivit om. Längesedan jag gjorde en veckolista, just för att det är så tråkigt. Men här kommer en bara för att jag kommer vara så tråkig denna veckan :D NOT!

Måndag
Idrott
Företagsekonomi
HISTORIAPROV!
Gym
Psykologi B- Lämna in specialarbete
Födelsedagsfika med Camilla
Till banken
PLUGGA idrott och projektarbete

Tisdag
Till läkaren och göra spirometri, rutinkontroll av astman.
Till Universeum med klassen :D
Löpträna
PLUGGA idrott och projektarbete

Onsdag
Gym
Svenska B, Prov på renässansen
Samhällskunskap B
Idrott A- Prov
Löpträna
Plugga projektarbete
(Ev kolla Sävehofs match i Partillebohallen)

Torsdag
Morgonträning
Geografi A
Gym
Plugga projetarbete

Fredag
Företagsekonomi
Svenska C
Idrott B
INLÄMNING AV PROJEKTARBETET!


Kommentarer
Postat av: Johan

Tjena....Ditt specialarbete...kan du maila det till mig??? Jag vill läsa det...

2008-04-07 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback