Panikplugg! På en lördag?

Gaaah! Det går inte att ladda upp bilder :(

Har precis städat mitt rum. Hade tänkt gå ut och springa men orkar inte.Känner mig inte 100%. Får jättedåligt samvete och typ ångest för att jag inte orkar. Borde inte ha det med tanke på hur mycket jag tränar men konditionen kan ju alltid bli bättre. Det är ju liksom inte min starkaste sida. Tror typ att jag inte kommer komma någonstans i handbollen, få FETT med IG på coopertestet och bli fet om jag inte springer idag... Suck! När jag känner så här brukar det alltid sluta med att jag tvingar mig ut ändå men idag ska jag faktiskt inte. Ska testa psyket och se om jag klarar att stanna inne fasten jag borde ge mig ut. Jag borde verkligen, har ju inte sprungit sedan i tisdags :/. JAG BLIR GALEN! Får nog klistra fast historieböckerna i händerna istället. Det blir nog förmodligen jobbigt att springa med dom i händerna...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Coola ner dig nu Sara, du dör inte om du hoppar springningen en dag, jag vet att du är grymt flitig med det annars. Unna dig en skön lördagkväll, där du istället känner dig nöjd för att du har pluggat, än att du känner dig missnöjd för att du inte sprungit. Pussar

2008-04-05 @ 18:38:15
Postat av: Johanna

Oy! Eftersom jag vet att du läser mig, så tänker jag upprepa en sak som jag precis lärt mig själv - vila är en del av träningen. Lika viktigt som att köra bålstablilitet och kondition, lika viktigt är det att du faktiskt vilar och låter kroppen återhämta sig. :)
Promise. ;)

2008-04-05 @ 19:56:33
Postat av: emilia

om det hjälper lite så har inte jag varit ute och sprungit sedan vi var i kungsbackaskogen och sprang med laget den gången då alla hade träningsvärk som fan

2008-04-06 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback