Pics från klassfest hemma hos Degen

image944
Ser ni leendena? Ser ni solskenet? Ser ni mitt blonda svall? NOT, haha...

image945
The gang!

image946
Övre raden: Jag, Friis och Fidde
Nedre raden: Sebbeoch Kellan

image947
Här viskade Degen (vad jag trodde var något otroligt pinsamt och hemligt) något till alla runt bordet utom till mig. En efter en började skratta och peka på mig. Senare avslöjade Degen att hans lilla hemlis var "Peka på Sara och skratta". Fatta hur generad jag var utan att det var någonting alls egentligen.

image948
Såhär utpekad och utskrattad blev jag...Ser ni att de typ viker sig av garv, hmp.


image949
Generad, haha.

image950
Lite väl tidigt va?

image951
Fidde är på G!

image952 image953
image954
Jag och Eve fick straffdricka julsnaps för att vi loosade på Wii. Men måste ju dock tillägga att jag och Nadia SPÖADE Sebbe och Stålan! Det ska dom få höra :P

image955
Bästa kompisar? Hell yeah! haha

image956
Så sköna :P Måste jag tillägga att Kelle såklart satte på duschen?

För att se hur kvällen slutade besök www.id3b.blogg.se eller Clubmingels hemsida.









Kommentarer
Postat av: Sandra

Älska vår klass typ:D

Postat av: johanna

haha , schysta dom e mot dej da :/ :P

2008-05-03 @ 16:19:45
URL: http://www.hhansson.blogg.se
Postat av: johanna

*hhanssson.blogg.se x )

2008-05-03 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback