Projektarbetesinlämning imorgon

Hemma från skolan :D Ingen lång dag direkt. image921
Ska klistra fast mig vid projektarbetet några timmar nu och hoppas på att hinna färdigt. Blir jag klar i tid blir det nog en springrunda ikväll om jag orkar, men förmodligen kommer arbetet ta sin lilla tid. Intresseklubben antecknar hoppas jag!

Imorgon är det utgång på g. Får se hur jag gör med det. Vill men känner att jag varken har råd, ork eller lust att "bryta ner" mig. Man förstör ju faktiskt två veckors träning på en fylla enligt Niklas. Sedan är det fest nästa onsdag också. 49dagars-klassfest hemma hos Degen med kändistema. Vi tjejer i klassen ska tydligen vara Spice Girls och jag fick ju såklart var hon den blonda. Vad är det hon heter? Emma? Hade nog helst velat vara Victoria (eftersom hon är gift med David Beckham). Nog tjatat!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Tja du sara! :) din blogg blev snygg! han har inte lust o fixa min med? ;) hehe. Du! kan inte jag få kortet på er tjejer? Pusssss!!

2008-04-10 @ 17:17:34
Postat av: Sandra

Lilla hjärtat! Du ska lätt med ut imon, inga funderingar på något annat. Vi har en hel del att fira...and who know, it might be the last one for a long long time:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback