RIK-Ystad

Jag och mamma funderade ett tag på att åka ner till Ystad och kolla handbollen ikväll men bestämde oss för att se den hemma i tv-soffan istället. image882Smart drag, för jag är trött och helt slut efter min lilla springtur. Sparar dom små äventyren till lite längre fram i slutspelet.

Det är så skönt att min Sandra är hemma igen :D Nästa gång får du faktiskt ta med dig mig till Thailand!

Gammal bild på mig och Sandra ---->

Imorgon blir det gym på morgonen och en svenskalektion där jag ska skriva ett litteraturprov på renässansen. Intressant! Efter det slutar jag skolan för dagen och det blir fika med Camilla, Emilia och Sandra. Ska på kvällen ha möte med mina tränare och efter det ska jag hem och kolla fotbollen, Arsenal-Liverpool. Hejja Arsenal!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahh, den bilden e ju bara så smexy:P NOT!

2008-04-01 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback