Sommarlängtan till 1000

Var ute och sprang nyss. Det var jobbigt... Det var bara det jag ville säga egentligen. image899
Eller jo föressten, jag hittade ett par vrålsnygga jeans på Diesel Online Store som jag gärna har på mig i sommar. Fast förmodligen skulle jag se urdum ut i jeans som slutar mitt på vaden. Skulle nog se ut som att jag har världens kortaste och tjockaste ben och det vill jag ju inte...

Oj, vilken sommarlängtan jag fick nu.

balen. studenten. jobb. löpning. sommarträning. kuggaviken. salt. sommarcuper. värme. solbränna. fräscha människor. ballerinas och flipflops. blå himmel. drinkar. grönt gräs. uteserveringar. sena kvällar. grill. ljuset. vänner. fräknar. bikini. bulgarien. midsommar. sensommar. varma koftor på kyliga kvällar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback