"VK= Världsklass" i Lingen, Nordhorn -Germany

image963
image964
image965


Tyskland som avslutningresa 2008, GRYMT! Tyvärr får jag inte upp fler bilder just nu, så ni får hålla till godo med endast mig och Joseph. Dessa är från bussresan ner. 12 timmar buss i fredags, en dag i Tyskland och 12 timmar buss idag hem. Bussresan ner gick väl okej men hem var hemskt. Sjukt kul hade vi dock! Men som sagt, det som händer i Tyskland stannar där. Är nog bäst så faktiskt...OCH FAN VAD JAG KOMMER SAKNA ARANÄS! ARANÄS I MITT HJÄRTA, FOREVER!!!

"Put your hand´s up for the swedish people"
På knackig tysk-engelska av DJ:n.

En tysk kommer fram och börjar tjöta med mig på tyska utanför klubben som hette Poker eller Joker eller nått.
Jag: Sorry, I don´t understand.
Han: It´s okey, I can speak any language you want! (och tänk er den där riktigt knackiga tysk-engelskan igen, nu).
Jag: Yeah right! Try some Swedish, please!
Han: BUT I can PERFECTLY English för you! HAHA, klockren!



Så sa din morsa med, när jag ..... på henne.
Ja, det var det hon sa, hon sa att jag var bra.

Nä, allt kan man nog inte skriva på bloggen men lite synd tyckte jag om taxichaufförerna, haha.


SOV GOTT! Nu ka jag ta igen typ en helgs sömn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback