Vuxenpoäng till mig

image890
Nyår 2005/2006
Jag, Evelina, Annie "pillan", Camilla och Sandra.

Jag vill ha tjejmiddag. Det var längesedan och det är otroligt mys. Fast då ska det vara en sådan där middag som man fortsätter, inte liksom bara förfest.
Oj, vuxenpoäng på det där tror jag allt va.

Idag MÅSTE jag plugga till mitt företagsekonomiprov imorgon samt ordna med mitt projektarbete. Börjar nog läsa lite företagsekonomi eftersom det är så förbannat tråkigt. Fast jag har väldigt svårt att samla tankarna just nu. De vimmlar runt i min hjärna helt utan kontroll. Tänk om man liksom kunde ta ur alla tankar ur huvudet och lägga dom på golvet. Då skulle jag ha sorterat dom och stoppat dom i glasburkar med lock och så hade jag bara tatt fram och hällt i mig dom tankarna som jag behöver för tillfället. Som nu tillexempel, nu hade jag tatt fram burkarna som det står "smarta tankar", "logiska funderingar" och "minne" på. Då hade jag kammat hem ett MVG på provet imorgon lätt! Yaya...

Mamma berättade om en bok för mig förut som hon tyckte att jag skulle läsa. Den handlar tydligen om att man kan få allt man vill ha om man ber kosmos efter det. Först undrade jag vem fan Kosmos var tills hon berättade att det typ är rymden, himlen, alltet- you name it! Hon sa att man ska be komsos om karriär, studier, karlar och så vidare. Jag ska i alla fall testa att be kosmos jättemycket ikväll att David Beckham ska lämna Victoria och inse att han bör be mig flytta till honom. Nä, men seriöst, jag testade kosmosgrejen nyss men inte ett skit funkade det. -->

Jag har insett att du är över för mig. Men jag kommer nog alltid tänka på dig med ett leende på läpparna och med den där isande klumpkänslan i magen.
Moving on, but you´re still special.
Jag har svårt att tro att jag kommer hitta någon som ens uppfyller hälften av det som du fick mig att känna...


Oj, det måste vara vuxenpoäng på den texten också va? Jo det tycker jag nog. Helt klart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du är göllig du!
Tänkt på äppelträdet, vet att det är svårt, men det har fan hjälpt mig ska du veta! PS. Jag har en lite sak till dig. Jag var ju inte hemma igår när du kom ,så jag
kunde ju inte ge dej den då :P

2008-04-03 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback