copyright?

Träningsläger i helgen igen. Vi tränar varje helg. Varannan har vi gemensamma träningar. Så fyra pass väntar under lördagen och söndagen denna vecka. Ska infinna mig på gymmet 09.30 imorgon. Borde ens gym få vara öppa den tiden på morgonen? Jag bara undrar...

Imorgonkväll väntar kräftskiva hos Malin. Ska bli skojj. Dels att träffa folk man inte träffat på länge och dels för att äta kräftor. Kräftor är goda men jobbiga. Det tar typ en timma att äta en, plus att dom kostar skjortan och att man river sig på dom. Och som pricken över i:et så blir man inte ens mätt.

Sitter på min mors dator, så jag har inga personliga bilder att lägga ut, och så har jag ju fått en lektion i copyright och sådant på msn häromdagen :P haha :D Men jag hoppas att det är okej att lägga ut en windows exempelbild. Då bryter man väl inte mot några regler? eller? Okej, jag behöver nog lära mig ett och annat. Börjar veta lite vad jag kanske vill göra och läsa nu. Men avslöjar inget för jag kan vända lika snabbt igen. Samtidigt kanske det är så att jag äntligen börjat komma underfund med det för jag har inte ändrat mig på flera dagar nu. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback