Dags igen

Så var det dags att besöka frisören igen. Ska klippa rejält. Från att ha varit en sådan där tjej som vill ha ett långt, blont princesshår så har jag nästan vänt som på en femöring. Nu ska det vara kortare! Helt klart! Jättesnyggt och bekvämt, speciellt på sommaren. Mest beror det faktiskt på att jag tränar en till två gånger om dagen och håret slits nått enormt av det. Stackars hår. Det som var så fint för några år sedan. Jag önskar det va så fint fortfarande. Oj, nu låter det som att jag inte vill klippa mig. Nejnej, tro inte att jag fegar. Jag ska klippa! Suck, suck, suck...(*en tår rullar på min kind*).

Whatever! Jag måste färga lite med. Har en sjukt ful utväxt. Vad ska jag göra? Blond va? Det är mest jag, tror jag.


Två år sedan, saknar...


Mörkare kanske?


Eller såhär blont?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback