Filmtips!

Igår när jag kom hem från jobbet såg jag Dagboken. Amanda har tjatat på mig att se den och visst  var den bra. Om den inte är den bästa så ligger den definitivt i min topp3-lista över sedda filmer. Jag grät i nästan två timmar, haha. Filmen var jättebra, sorglig, lycklig you name it. Sedan är jag ju innerst inne lite känslig också.
I fredags såg jag Morgan Pålsson, världsreporter med Emma. Jag älskar den filmen också! Den är så rolig! "Vad ingen tänker på i kriget är djuren. Här står jag med kamelen Cleopatra. Hon är tyst, men hennes ögon vittnar om terror. Det här är Morgan Pålsson och Cleopatra i Matobo." Sån klockren scen. Youtuba den!

Happ, söndag idag då. Solen skiner, frankrikes herrar vann handbollsfinalen i OS, jag ska snart åka till gymmet (löpbandet) och ikväll väntar jobb. Med ikväll så har jag jobbat fem gånger den senaste veckan. Starkt av mig måste jag nog säga :P

Nu ska jag dra, men måste bara undra en sak först. HUR FAN KAN MAN HÅLLA PÅ MED VATTENPOLO? OCH HUR FAN KAN DET VARA EN OS-GREN NÄR INTE ENS SENIORFOTBOLL ÄR DET???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback