Friends, vänner, amigos...

Jag spenderar mycket tid ensam i bilen och då hinner man tänka mycket.
Idag funderade jag på alla mina vänner som jag träffade varje dag så sent som i våras. Så kom studenten och klubbytet, vilket medförde att jag inte längre träffar de människor som jag tycker så (ursäkta uttrycket) jävla mycket om. Jag blev faktiskt rätt ledsen när jag tänkte på det och bestämde mig för att jag måste börja höra av mig till dom, då jag verkligen saknar dom. Bestämde mig för att skicka ett mess till Pillan och berätta att jag saknar henne och att vi borde ta en fika någon dag. Vi inte setts på säkert två månader (om man bortser från Inos 20årsmiddag där vi sågs, men där alla skyndade hem innan tolv pga träningsläger och annat. Hann aldrig skicka det där sms:et innan träningen men bestämde mig för att göra det efteråt. Tio minuter efter att jag stigit ur bilen och gått in i hallen så får jag ett sms av just Pillan. Visserligen ett sådant där "löjligt" kedjesms, men det var rätt lustigt vad som stod i det ändå: (Förtydligande av bild: Kompiskyss)

"I know a woman who´s funny & caring, loving & sharing, mad & crazy, a great mate & she´s reading this message right now! Send this to the girls you´ll never forget, including me! If you don´t send this to anyone it means you´re in a hurry & have forgotten all about your friends! As the Sex & The City girls remember the power of friendship, so should we! If u get 6 back you´re truly loved.

Jag fick en tankeställare... Jag saknar mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback