Idag är det en god morgon

Blev väckt av tandården här nere i Åsa. De ringde för att berätta att jag blivit uppsatt på kö för tandställning. TACK, TACK, TACK! Som jag har bråkat med dom om detta så känns det väldigt bra att de äntligen beslutat att jag får tandreglering. Om några dagar får jag veta ungefär när. Detta känns så bra. Ja, inte att ha tandställning kanske, men att jag kommer få vrålsnygga tänder i framtiden :D.

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till Kungsbacka för lite småärenden. Måste dock bara kolla mitt konto först, tror att lönen kommit in :P Jippi! Ska även kolla på att köpa en ny dator. Vad ska man ha för någon???


"Snart dags för möte med en annan bloggprofil (dock inte lika känd) som förhoppningsvis leder till ytterligare en systersajt. "

/ Copad text från Bergmans blogg. Kan ju bli en liten ledtråd om vad min hemlighet handlar om.


När jag kollar igenom mina bilder i datorn längtar jag nästan efter våren lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback