Jag har ett rätt roligt liv :D

Egentligen har jag en jättebra inledning som jag skulle vilja använda till detta inlägg. Men den är Emmas, så jag låter bli :P Nu är jag i alla fall tillbaka en stund. Har jobbat, tränat, provat ut handbollsskor, kollat vår match mot norska Beakkelaget (ligger i posteligean, (stavning?) och kom nia förra säongen) vilken vi vann med 37-23 :O Hyffsade siffror mot ett norskt elitserielag måste jag säga.

Måste nog säga att mitt liv just nu är rätt roligt :D

Jobbar lite smått på ett nytt ställe. Ska faktiskt jobba ikväll och imorgonkväll också. Har lite fler jobb på g också ;-)

Har massor av ideér på vad jag vill göra under det närmsta året, men även i framtiden.

Jag stortrivs i mitt lag. Jag fick förra lördagen spela mot Önnered. Nervöst, men kul som fan :D
På fredag åker vi även till Aalborg i Danmark för att spela en tunering där.



Just det ja. En grej är lite tråkig. Jag har tränat för mycket styrketräning sedan jag kom till Heid, så nu är det massa kläder jag inte längre kan ha. Rätt segt med tanke på att det är relativt dyra saker. Min bror snodde till exempel till sig ett par nästan oanvända Tigerjeans och det hänger Boomerangblusar och TeenFeet-tunikor i garderoben som inte längre kommer till användning. Får nog bli mer löpning på bandet eller i spåret framför gymmet nu i höst.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sara, varför skrev du inte resultatet mot Önnered då? ;) Haha ne ja skoja med dig!

2008-08-23 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback