Nystart

Hösten är här tror jag. Det ÖS- (med betoning på ÖS) regnade idag under träningen och efter träningen. Jag har tänt ljus i mitt rum, och det är ett säkert kort på att hösten är här. Jag skulle nämligen aldrig tända ett ljus under sommaren. Så nu vet ni det :P

Denna veckan börjar många i skolan. Det känns jäkligt skumt att inte gå dit. Förut tyckte jag att det var jobbigt, men nu börjar jag tro det eller ej, vänja mig vid tanken. Men skolstarten innebär ändå att jag får en liten nykick. Jag söker jobb, tränar och har en massa ideér. Har några mål för hösten:

1. Komma i mina jeans igen.
2. Äta bättre. Äter i och för sig rätt varierat och nyttigt men är dålig på att äta tidsmässigt. Ska samla recept och bli en bättre kock. Ska också försöka äta lite mer vegetariskt.
3. Gå den där kursen.
4. Komma underfund med vad jag vill läsa.
5. Vidareutecklas i handbollen, som är riktigt kul igen :D


Såhär ska det inte se ut i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback