OS nästa!

Idag var vi ute och sprang i spöregnet. Är det inte 55 graders hetta så är det spöregn och lera. Antingen är det det ena eller det andra. Träningen gick kasst idag. Var bara tvungen att få ur mig det. Vill prestera så mycket nu, men så går det inte bra. Det är segt. Fast är lite halvsjuk tror jag. Känner mig inte 100, har blåsor i munnen, ont i leder och nacke och känner mig allmänt seg. Men det har jag såklart inte berättat för the coach. När det inte går bra är det segt att träna nio pass i veckan. Jättesegt! Fast när det går bra är det kul. Jättekul!

Allting handlar om OS just nu! Läste Annika Fredéns blogg förut. Här är länken: http://proffshandboll.blogspot.com/.
OS verkar  rätt coolt faktiskt. Det är fyra år kvar till nästa OS. Då är jag 23 och vill vara med :D Annars är jag 27 nästa gång igen och då ska jag definitivt vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback