Stockholm imorgon

Är inte riktigt på humör för att skriva, men dagen med Camilla var mysig. Hittade dock inget snyggt (självklart). Jag hittade efter många om och men ut till Häckens träningsanläggning vid Bjurslätts torg ute på hisingen för att knäcka rätt min rygg. Riktigt gött att bli "rätt" i ryggen igen :D Kul också att jag gillade naprapaten. Efter det tog jag mig till träningen som gick väldigt bra (om man bortser från den jättetungaibenenlöpningen).

Det var en sammanfattning av dagen det. Imorgon bär det av till Stockholm för min del. En lite rolig sak på g. Vill dock inte och vet inte ens om jag får berätta om det här, men det kommer bli både kul, intressant och givande tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback