Söka jobb

Sitter och grinar framför intervjun med Kallur. Tänk er att ha tränat för något i fyra år och sedan ramla, fy fan!

Dagen har spenderats med att ringa runt en massa. Jag har ju nämligen helt plötsligt kommit på att jag inte har något jobb typ. Eller inget jobb som passar med handbollen i alla fall. Nu har jag i alla fall en ide som jag är taggad på i alla fall. Hemlig är den för er (Det är bara Johan som vet om den. Tack för råden föressten :D).


Måste ju bara visa denna bilden på Degen. Visst ser han populär ut bland barnen på handbollskolan :P Berättade jag föressten att barnen trodde att vi var ett par. Någon tjej frågade mig om jag hade någon pojkvän och jag svarade nej. Då utbröt dom "Va?, är inte du ihop med han den där Danny?" Nej det är jag inte, varför tror ni det? Frågade jag då. Dom svarade att det såg ut så. HAHA, klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback