Ber Sverige om ursäkt...

...för dålig bloggupdatering. Jag menar, hela den svenska befolkningen måste ju gråta nu när jag är så inaktiv (ironi?).

Jag måste endå medge att jag är otroligt effektiv. Åkte hemifrån fyra igår eftermiddag och kom hem halv nio ikväll. Det är 28,5 timmar (rätta mig inte om jag räknat fel, tack). På dom timmarna har jag hunnit spela match (läs: sitta på bänken. Läs också: Mycket lärorikt och kul!), jobba TVÅ pass och träna ett handbollspass. Utöver detta har jag också hunnit sola och besöka mina farföräldrar.

Imorgon blir det till att jobba av. 08.00-21.00, dubellpass som det så fint kallas. Härligt! naaat. Dock blir det härligt när decemberlönen kommer för fy fan vad jag har jobbat! Duktig är jag, tack jag vet.
OCH på söndag är det Stockholm med laget som gäller innan vi går på kollektiv träningsledighet under julhelgen. Hejja oss på söndag!

Nu ska jag kolla ett avsnitt vänner och somna till denna fantastiska tv-serie. Kan vara den bästa som gjorts faktiskt.
På återseende, ev måndag. Eller efter jul. Eller nästa år eller nått. Kanske rent av 2010???

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback