Blond och het, tack jag vet

Imorgonkväll ska jag och Emma fixa slingor i varandras hår. Jag brukar aldrig våga mig på sådant hemma så nu är det fan dags att tuffa till sig lite. Emma, jag hoppas du är bra på blonda slingor nu. Vill nämligen inte gå till nån frisör och göra det för då vill dom bara klippa av halva håret också. Det var nämligen fyra månader sedan jag klippte mig och jag tänker stolt gå med sleeetet hår ett tag till för nu ska det fanimej bli långt till sommaren. Så kan man fräscha till det i vår eller nått.


Imorgon blir vi förhoppningsvis lite blonda igen...

Kom nyss hem från jobbet. Har varit en tuff helg. Stan i fredags och sedan direkt till träningen. På lördag började jag dagen med gym och sedan ytterligare en dag i stan. Åkte sedan aldrig hem utan direkt till jobbet och jobbade sovande natt med Sheila som jobbade vaken. Stolt över att jag ändå sov tre timmar :D Men det var det mysigaste jobbpasset någonsin. Massa godis och skvaller. Slutade sju på morgonen och åkte direkt till mamma på hennes jobb och la mig tre timmar till. Började jobba själv igen vid tolv till nio nu ikväll. Och äntligen ligger jag här i min säng. UTMATTAD!
Tackade nej till att jobba imorgon. Orkar bara inte upp 05.15 imon och jobba hela dagen för att sedan träna. Löptest har vi också på träningen. Nä ibland får man fan ta sitt förnuft till fånga. Jag jobbar ju liksom redan över 150 timmar i december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback