"det är ju roligt när det går bra för andra"

"Vågar du? Det kommer inte bli bra!"
"Asså, detta blir inte bra!"
"Jag borde gjort så"
"Jag har så smutsigt hår"
"Jag ha blivit så tjock"
"Jag har gått upp i vikt"
"Jag ska skaffa anorexia"
"Jag vill resa bort"
"Jag är kär i en bög"
"Gud vad mörkt och jobbigt det är"
"Jag är deppig"
"Jag hatar vintern"
"Vilket tråkigt väder det är"
"Jag äter så ohälsosamt"
"Jag skulle behöva supa"
"Ska vi dra till N.Y och skita i allt?"
"Jag vill strunta i alla måsten och åka någonstans"
"Jag mår dåligt"

Ungefär såhär lät det mellan mig och Emma hela dagen idag. Vem som sagt vilken kommentar tänker jag inte avslöja men hur negativa får man bli egentligen...

Men sedan slog jag mitt pers på 400 meter med 18 hundradelar på träningen och handbollen gick bra. Sedan mådde jag bra igen :D

Kommentarer
Postat av: Freppe

Livet är hårt ibland ;) Jag har fortsatt på min egna hemsida istället! Gillar inte blogg.se :) Dessutom har "inläggen" fått en liten annan karaktär

Postat av: sofia

Hoppas att det inte e du som e kär i en bög....Du lär ju liksom aldrig lyckas fånga honom..kram kram

2008-12-09 @ 08:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback