Det lutar åt Zlatan

När jag ändå är på jobbet så kan jag ju lika gärna blogga också. Kan ju berätta att jag "ligger efter" tre timmar här på jobbet. Brukar hamna i soffan vid tio. Då brukar jag alltså vara klar men ikväll så dröjde det tills nu, klockan ett! Men det är bara för att jag suttit i telefon med typ hela min telefonlista. Okej min lista utgör tre pers: Emma, Ulf och mamma. Vilket kontaktnät alltså :D Jag måste vara den socialaste person ni någonsin stött på! Nä, men allvarligt så får ni gärna fortsätta ringa för då går timmarna här liiite fortare. Och så är det alltid lite trevligare med skvaller än med tv-serier.

Funderar på om jag ska läsa zlatanboken som jag fått låna av Madde eller om jag ska se 24 eller vänner. Lutar åt att det blir Zlatan. Jag gillar Zlatan, men det vet ni vid det här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback