Fredag och jag är leeedig i helgen!

Det är fredag. Första fredagen på hela hösten som jag typ känner helgstämning. Varför? Jo, för att jag är ledig i helgen :D Det ska bli så himla skönt! Ikväll blir det nog mys med mamma, Emma och Emmas mamma Kerstin samt Idol-finalen!!! HEJJA KEVIN!

Och på tal om något annat så fick jag min nya kalender igår. Hade beställt en på internet. Den är cool som fan. Svart med rosa text som det står "SARA 2009" på. Så nu är det dags att byta ut min 2008 års guldkalender. Köpte en guldkalender förra året just för att jag ville att detta år skulle bli ett riktigt bra år, och visst har det blivit det :D Men 2009 har potential det med.

Ska träna om några timmar. Ska försöka städa lite först och äta. Intressant? Nja, men vad ska jag skriva då? Jag gör ju inte så mycket :D Å det är skönt! Skönt som fan!

Lite bilder från julbaket hemma hos mormor.


Mickan, jag och Jesper bygger pepparkakshus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback