Hultsfred 2009

Jahapp. Nu är det inskrivet i kalendern. 8:onde, 9:onde,10:onde och 11:fte juli 2009 står det Hultsfred med BLÄCK i min kalender. Bläck går inte att sudda ut. Alltså måste jag åka till hultan (som de runtinerade kallar festivalen för) nästa sommar. Jag har hört att det inte finns några hotell där. Vart sover man då? Vandrarhem? På hotell utanför stan (byn?)? För dom kan väl inte mena att man ska sova i tält? Det gör dom väl inte? Säg att det inte är så!

Jag har aldrig varit på fetival. Men jag var på Robbie Williams samt Bruce Springsteens konsert på Ullevi år 2006 resp. 2008. Sedan har jag faktiskt sett Gyllene tider i Västervik också. Hultsfred och Ullevi måste väl vara typ samma sak eller?

Västervik 2004. Jag säger då det...

Kommentarer
Postat av: Englund

Haha sara... lilla sara! Du är bra dum du! Du tror väl inte på fullt allvar att du ska sova utanför festivalen!? Hur fan ska du få in någon festivalkänsla då!? Nejdu, tält blir det, om du nu inte har husvagn, de funkar det med! Och sen kan du inte jämföra hultan me en konsert, det är liksom vinter mot sommar, natt mot dag!? Förstår du hur jag menar? Festival är festival, så kommer det alltid att vara! Peace

2008-12-13 @ 16:59:43
Postat av: Hanna

sara, gå in och läs inlägg på min blogg.

Och gör dig själv en tjänst!

2008-12-26 @ 13:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback