I´m back on track

Jag är tillbaka och tänkte uppdatera er om min "livssituation" just nu.

*Imorgon är det nyår. Tänkte bjuda på liten tillbakablick av det fantastiska året 2008.
* Mina naglar ser förjävliga ut och imorgon ska dom fixas.
*Ska festa nyktert imon. Dels för att jag jobbar nyårsdagen men mest för handbollens skull.
*Får väldigt ofta nu för tiden höra kommentarer angående min vikt. Har ni inte lärt er att man inte kommenterar en kvinnas vikt. Fast ska kanske tillägga att det är åt det smalare hållet. Så det kanske man kan se som potisivt, jag vet inte :S
*Jag är RIK! Rik som ett troll efter allt mitt jobbande. Men pengar går åt fort när de finns på mitt konto vill jag lova.
*Jag har införskaffat en VolumeMaster från Björn Axen så imorgon kommer jag vara vrålsnygg.
*Jag har blivit en sucker för Turkiskpeppar. Mycket gott...
*Sheila fyller 24 på lördag och jag har köpt en prestent från nån Sexshop. Dock inget märkvärdigt! Så förvänta er inget vibrerande eller nått nu.
*Jag har köpt ett par jävligt snygga och sköna jeans. Nya favvisar!
*Alla ni som också spenderat en hel del tid på rean, jag måste fråga: Är det inte dåligt på underklädersfronten???
*Fick ett lite speciellt roligt lönebesked idag :D
*Borde det inte vara förbjudet att infinna sig på gymmet klockan 09.00 på nyårsaftons morgon??? Det ska jag göra imorgon.
*Fick VÄRLDENS blåmärke som är blålila på armen idag på träningen. Måste se till att skyla detta imorgon.
*Klockan är halv elva och hög tid att sova.

Men räkna med att jag är tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pak o ali va ute å gick, ja å jen funderade på vad dom gjorde på sin promenad. diskussionen slutade i "fingell i looompan"-stile ;)

2008-12-30 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback