Jag har blivit uppläxad!

Englund har läxat upp mig angående mitt Hultsfredsinlägg några scrollningar ner. Kolla denna kommentar liksom:

Haha sara... lilla sara! Du är bra dum du! Du tror väl inte på fullt allvar att du ska sova utanför festivalen!? Hur fan ska du få in någon festivalkänsla då!? Nejdu, tält blir det, om du nu inte har husvagn, de funkar det med! Och sen kan du inte jämföra hultan me en konsert, det är liksom vinter mot sommar, natt mot dag!? Förstår du hur jag menar? Festival är festival, så kommer det alltid att vara! Peace

Jahapp. Jag ska tydligen sova i ett tält. Man kan inte sudda bläck men det finns ju faktiskt tippex ;-) Äsch, nu driver jag. Emma jag lovar att åka med ;-) Men sedan ska jag fan ha något av dig! Typ att du bäddar min säng ända fram till nästa jul.

Vi vann b-lagsmatchen idag igen :D Tror det var elfte raka nu. En till seger och vi har gått obesegrade genom hälften av serien. Men nu ska jag inte jingsa. Matchen ska spelas också. Och den spelas på tisdag. Blir mycket matcher nu innan jul, men det är kul :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vafan Sara! Vem var det egentligen som FRÅGADE om JAG ville åka med???!!! Och jag sa,Sara,är festival verkligen din grej? Och vad svarade du...Jo,men hultan måste man ju bara ha vart på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback