Julafton?

Första personen jag träffade imorse var Sheila. Helt nyvaken kom jag upp på jobbet och hon kom fram och kramade mig och sa "god jul". Då blev jag helt förvirrad! "Vafan, e det idag?" Då jäklar var det julafton idag. Jag har jobbat så mycket att jag glömmer bort julafton och ser rosa flamingos när jag blundar för att sova. Har inte varit hemma på en vecka. Sovit någon natt hemma bara för att åka sex på morgonen igen. Annars har jag jobbat på dagarna och sovit på jobbet på nätterna. En liten tur till huvudstaden hanns med i söndags också. Riktigt skillat att få in det måste jag säga.
Nästa år blir det fan utlandet över jul. Jag och min bror skiter fan i julen! Den är överskattad som fan!
Sa jag föressten att jag och några jobbarkompisar spånar på en Maroccoresa? Det kan ju bli intressant om det blir något av det.

Kom hem nu vid tio på julaftonskväll och fick skynda mig att slå in julklapparna till min familj för att sedan låta dom en minut senare öppna, haha. Jag har fått jättefina saker ikväll. Men bäst var nog Zlatan-kalendern att hänga på väggen, haha.

Nu ska jag sova för imon väntar löpning och alkohol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback