Känslor

Är lika arg ikväll som jag var igårkväll. Vaknade ilsken imorse efter gårdagens förlust. Hade dock en mycket mysig dag i Mölndal med Camilla och Emilia. Lunch och film. Sweeney Todd visades och jag tyckte faktiskt att den var rätt bra trots att jag slumrade en liten stund.

Men sen började helvetet igen när jag kom till jobbet. Jag hatar att sitta i en "beroendesituation". Vill även ikväll ösa smutsord över vissa personer, men så kan man inte göra. Ibland tror jag att jag är för snäll. Tur att jag hade Angelica i alla fall.

Roligare än såhär blir det inte. Förhoppningsvis blir det roliga nyheter imon när vi vunnit :D Är lite nervös, men fick precis några värmande ord på msn av en lagkompis, så nu känns det bättre, haha...

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman då :( Love you! Om jag börjar jobba hos dig så kan vi stötta varandra :) Ta ingen skit!!! Haha

Postat av: Anonym

Så här i juletider skall man inte vara arg... man skall glädjas ..... Så skärp till dig å va glad....men det e du väl.kramiz..

2008-12-18 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback