KEVIN ÄGER HELA IDOL!!! Han och Robin till final ffs!

Väntar på utröstningen i Idol. Robin B var nog sämst (sämst är fan synd att säga dock) ikväll men jag har ändå röstat för att han och Kevin ska vara kvar. Är lite småkär i dom två. Nä just kidding. För mig finns bara en kille och det kan ni ju gissa vem det är. Han är mörkhårig, bor i Italien, är rätt känd och dessutom dessvärre gift och har barn. Zlatan, vad var det för fel på mig då? GIFT? Är han föressten gift?

Idag har jag hängt på stan med Sandra. Hittat tre julklappar faktiskt. Riktigt nöjd är jag med dom också. Så nöjd att jag nästan vill ge bort dom nu! Imorgon blir det stan igen för att fortsätta julklappsletandet.


Hittade denna bilden i datorn. Min samhäll A och B lärare. Den i särklass mest udda lärare jag någonsin haft men guud vad jag gillade honom. Var bara tvungen att visa bilden.

Fan, Robin åkte ut...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Lite småkär? hmm kevin är det absolut finaste som fiiiiiiiiiinns!!!! (L) (L) (L) när ska vi ut å festa älsklingen min?

Postat av: Lillan

heeh kommer bli knaaaaaaaaaaaas ju vart ska vi??

2008-12-07 @ 15:03:52
URL: http://lillan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback