Nämen hej

Några dagar sedan sist. inte kul att skriva när man inte har något kul att komma med. Har jag egentligen inte nu heller.

*Ska läsa upp mitt MatteA och FöretagsekonomiA- betyg i början av nästa år.
*Ska snart iväg och jobba. Jag är trött på att jobba!
*Matchen i helgen är flyttad så nu väntar en eventuell utgång! Behöver dock någonstans att sova. Nån som erbjuder en soffplats? A, eller jag tar sängen och du soffan då såklart.
*I måndags åt jag plankstek innan träningen. Är det det som kallas vardagslyx? I laget trodde dom dock inte på mig. "Findus färdiga plankstek då eller?"
* Jag måååste börja köpa julklappar. Vad ska man köpa?
* Nu har jag bråttom och måste dra till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback