ÖVER...

Julen är så jäkla överskattad alltså. Maten, pyntet, julklapparna! Ja allt! Man byter massa saker bara för att. Man äter äcklig mat bara för att och man ställer in träd och hänger saker i bara för att. Idag på juldagen har det dock infunnit sig liiiite julkänsla hos mig. Jag har varit ledig hela dagen. Ja, tänk er. Jag har varit ledig :D Men i morgon börjas det igen. Jag måste dock säga att allt slit i höst har varit värt det när jag kollade banksaldot idag. Snart kan jag fanimej köpa en lägenhet. Fast först ska jag unna mig att bränna X antal tusenlappar i mellandagarna nu. Det är jag fan värd.

Tog en löprunda på en mil i det underbara vädret i eftermiddags.
 Det var helt otroligt fint nere vid havet. Vattnet var helt stilla och klart. Det glittrade då solen låg på och svanarna var framme längst stranden. Jag bor två kilomteter från havet. Varför är jag inte där mer??? Jag blir typ lugn när jag kommer ner till havet. Det är typ enda stället jag kan släppa allt på. Men nu kommer snart våren och då blir det fler löprundor såklart.


Kommentarer
Postat av: Lillan

pussigullsnuttelutt!! har du d kul på badv???? =) vi ska beställa pizza till kvällsmat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback